שלום לכולם: קניתי טויוטה אאוריס סטייישן היברידית 2016 מחברת ליסינג, ביוני 2021 , חברת הליסינג לא האריכה את האחריות על הסוללה. לאחר כחודשיים עשיתי בדיקה בטויוטה וגיליתי שהסוללה לא תקינה, איפשהו בספטמבר התחלתי להמתין לסוללה חדשה , טויוטה טוענים שאין להם סוללות במלאי ואני נוסע על בנזין מאז... משהו נתקל בבעיה דומה? משהו יודע כמה זמן הסוללות האלה אמורות להחזיק? אשמח לעזרה,
תודה , תמיר.