שלום לכולם
קיימת לי בעיה ברכב,רנו קליאו 1600 אוטומט 2011
האוטו מניע בקלות,אבל לאחר ההנעה המנוע מגמגם,לא מצליח לעלות טורים ולפעמים נכבה
הבעיה הגדולה היא בעיקר כשהמנוע קר,שעות הבוקר המוקדמות/שעות הלילה
הצלחתי להתגבר על זה בדרך הבאה:לתת גז מיד לאחר ההנעה למשך 10 שניות בערך,עד שהמנוע "מתעורר"(הטורים עולים פתאום בזמן לחיצה על הגז)
חיברתי OBDII לאפליקציה בפלאפון,וברשימת התקלות היה רק את זה:
P0325
Raw code: 0325
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Knock sensor (KS) 1, bank 1 - circuit malfunction
1.מה לדעתכם התקלה בהנעה,ואיך פותרים אותה?
2.מה התקלה כשראיתי במחשב רכב?והאם היא קשורה לתקלה שתיארתי
אשמח לעזרתכם
תודה