אהלן...ברשותי רנו קליאו B אוטומטית, מודל 99, 120 אלף ק"מ...הבעיה בגיר היא שהילוכים 1 ו-2 לא משתלבים אלא רק D וגם זה לאחר כ-2 שניות...בנוסף נראה שהילוך רביעי לא משלב כמו שצריך- המנוע צועק ב-80 קמ"ש לערך...האם מדובר בשיפוץ גיר בוודאות או שמא הטיפול יכול להתסכם בהחלפת פילטר שמן גיר (נרמז לי על ידי כמה יועצים...)...אשמח לכל תשובה! תודה.