Jump to content

צוקרמן

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צוקרמן

  1. המערכת תומכת בזה
  2. יש לי מערכת מותקנת ברכב (אני התקנתי) הכל עובד פיקס אני רוצה לחבר את המסך למד מהירות ולמזגן וכו' וכו' איזה התקן צריך לקנות? איך הכי פשוט לחבר את זה?
  3. האם מסך 4 ליבות לרכב מספיק חזק? יעבוד מהר וטוב או יתקע? אם לא משתמש מעבר לאנדרואיד אוטו צריך יותר מ2 ג'יגה? יש עוד פרמטרים שחשוב לבדוק לפני שקונים? השימוש במסך בעיקר לאנדרואיד אוטו לניווט ,שיחות ומוזיקה
  4. הרכב 280 התבלבלתי,יש דרך לבדוק אם המערכות זיהום אוויר תקינות והאם הם יהרסו בקרוב? האם יש עוד תקלות ברכב? בעיקר במנוע הבנתי שטורבו מוסיף בלאי..
  5. הרכב יש לו תקלות? הוא אמין? היה מונית הוא 180 קמ מומלץ? וכמה הוא שווה? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...