Jump to content

gioratal

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי gioratal

  1. התקינו לי מולטימדיה תואם מקור בסיטרואן, אבל למרות שיש לי תקלה בשעון המקורי של לחץ אוויר ( נורה דולקת כולל דולקת וגם service במולטימדיה לא רואים.בעצם יש הודעה שאין ניטור לחץ אוויר. במקור יכולתי לדעת באיזה גל חסר אוויר, כרגע לא. כמו כן שיקוף לא עובד נשארו 2 צמות לא מחוברות מהמערכת המקורית. המתקין טוען שהכל תקין ?? מי יכול לעזור
×
×
  • תוכן חדש...