התקינו לי מולטימדיה תואם מקור בסיטרואן, אבל למרות שיש לי תקלה בשעון המקורי של לחץ אוויר ( נורה דולקת כולל דולקת וגם service
במולטימדיה לא רואים.בעצם יש הודעה שאין ניטור לחץ אוויר. במקור יכולתי לדעת באיזה גל חסר אוויר, כרגע לא.
כמו כן שיקוף לא עובד
נשארו 2 צמות לא מחוברות מהמערכת המקורית.
המתקין טוען שהכל תקין ??
מי יכול לעזור