Jump to content

אליהו

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אליהו

  1. שלום רב לכולם, מתבלט בין אודי Q5 עם 211 כ"ס או X3 המוגבר 258 כ"ס? רמת אבזור בסיסית בשתיהן. מוגבל עד 300 + ש"ח, נניח שתיהן באותו מחיר. אוטו לנסיעות בעיר לרוב, שתיהן באותו מחיר פחות או יותר. Q5 מקבל מתיחה קלה ומנוע מוגבר קצת. רוב השוק היום קונה Q5, יש סיבה או העדר דוחף?
  2. חברה, מניסיונכם איך משפרים מזגן ב 156? מנסיעת מבחן בדגם 2000 JTS השבוע נראה שהמזגן מתקשה לקרר, האם זה מחלה קבועה או ניתן לסדר אותו?
  3. בתור אחד עם 156 רציצתי לשאול איך אתה מסתדר עם המזגן, בדקתי אחת ועושה רושם שהוא חלש, האם? או יש פטנט לשיפור? [/img]
×
×
  • תוכן חדש...