שלום רב לכולם,
מתבלט בין אודי Q5 עם 211 כ"ס או X3 המוגבר 258 כ"ס?
רמת אבזור בסיסית בשתיהן. מוגבל עד 300 + ש"ח, נניח שתיהן באותו מחיר.
אוטו לנסיעות בעיר לרוב, שתיהן באותו מחיר פחות או יותר. Q5 מקבל מתיחה קלה ומנוע מוגבר קצת.
רוב השוק היום קונה Q5, יש סיבה או העדר דוחף?