Jump to content

נפתלי 98

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי נפתלי 98

  1. היי אני רוצה לקנות את הרכב לקסוס is250 שנת 2010, אשמח לדעת ממי שיש לו נסיון עם הרכב איך הוא מבחינת טיפולים ואחזקה ואיך מבחינת צריכת דלק,
×
×
  • תוכן חדש...