לירון, תודה רבה על התגובה הארוכה והמפורטת!
1. גיר ידני: אני מעדיפה גיר ידני, אבל קצת ויתרתי על הרעיון בגלל ההיצע הנמוך.
2. מה זה "הילוך כח"?
3. שטח מבחינתי זה כנראה נהיגת שבילים, כמו הדרך שליד נחל אלכסנדר אם אתה מכיר. אין לי יותר מדי נסיון בנהיגת שטח, אך הייתי שמחה לנסות קצת יותר. כמובן, בלי להרוס את הטבע.
4. התפקיד העיקרי של הרכב כן יהיה הסעת שני קטנים (כולל שני כסאות בטיחות כמובן) בעיר. נהיגת השטח, או, כנראה, נהיגת השבילים, תהיה נדירה יחסית.
אני חייבת לציין גם שהשאלות שלך עזרו לי מאוד להתמקד ולהבין בעצמי מה אני רוצה. אז תודה גם על זה!