Jump to content

נתנאל ק

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי נתנאל ק

  1. קניתי מעלי אקספרס את הפסנתר חדש ב55 שח. החלפתי והכל עובד פיקס , סיפוק אדיר
  2. תודה רבה לכל המשיבים!
  3. שלום, החלונות האחוריים של i30 2011 יורדים אבל לא עולים מפיקוד נהג , מהמתג של הדלת האחורית עצמה עובדים יפה בעליה וירידה. האם זה נשמע בעיה של הפסנתר או לבדוק קודם משהו אחר לפני שמחליף אותו בעצמי? (למען האמת הזמנתי פסנתר אבל יכול לבטל)
×
×
  • תוכן חדש...