Jump to content

א.ב.182

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי א.ב.182

  1. אני מתעניין בסובארו אימפרזה החדשהStyle Plus אוט' 1.6 (114 כ"ס). שנת 2014 כל מי ששאלתי אומר שהרכב שותה דלק. האם זה נכון?
×
×
  • תוכן חדש...