Jump to content

tami

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tami

  1. קניתי דייהטסו סיריון שנת 2001 אוטומט והיא אוכלת 1 ל 11 בבין עירוני שזה ממש מוזר כי היא אמורה להיות חסכונית...בדקתי אותה במוסך ואמרו לי משהו על זה שהיא בעלת 3 צילינדר יש מישהו שמבין ויודע כמה באמת היא אמורה לאכול?
×
×
  • תוכן חדש...