אהלן חברה יש לי שאלה,עשיתי תאונה לפני שעה ורציתי לדעת מי אשם.
נסעתי עם הקטנוע ונכנסתי לכיכר ונסעתי מאחוריי רכב אחר,ביציאה מהכיכר הרכב האט לכמעט עצירה ועקפתי אותו מהימין,בזמן העקיפה הוא פנה ימינה מבלי לאותת קודם לכן (למין אזור כזה של חנייה לא מוסדר) ונכנס בי ואני נפלתי עם הקטנוע לאספלט. מי אשם במקרה הזה?
תמונה מהתאונה: