היי,
יש לי BMW סדרה 1 2017, והתקנתי בה מערכת מולטימדיה (תואם מקור) עם מערכת הפעלה androied 11.
הכל עובד מעולה מלבד העובדה שכאשר אני משמיע משהו מהרדיו ואז עובר לאחת האפליקציות של האנדרוייד, מפסיקים לשמוע את הרדיו מהרכב (כאילו האנדרוייד משתלט על הרדיו).
משהו מכיר את הבעיה? זה משהו שמגדירים באנדרוייד? אבוד לי?
תודה מראש