שלום אני נוהג על סקודה ראפיד 2018 והחיישן הקדמי (front assist) כל הזמן היה מראה לי תקלה impared והבנתי באמת שהתושבת שלו משוחררת קצת ניסיתי לשחק עם זה אבל ולתפוס אותו טוב אבל לא הלך לא מצאתי גם עוד מידע באינטרנט ,
זה כאילו יושב על שתי ברגים כאלה למעלה ועוד חד בצד ימין למטה (שהוא משוחרר) מישהו אולי יודע איך זה עובד שם ? מחר אנסה שוב ,
אם לא ילך וזה נשבר אני יכול לקשור עם אזיקונים או שזה יפריע לחיישן ?