אתחיל ואומר כי הוא נפל בפח של רמאי מדופלם וכרגע אני לא חושב שיש עם מי לדבר, מדובר בסוחר רכב שהציג את עצמו כאדם פרטי וניצל את התמימות שלו.
לסיכומו של עניין - חוץ מהרכב עצמו שהבעיות בו הן בעיקר קוסמטיות, הרכב ממושכן לבנק ולחברת מימון ואני לא מבין מה המשמעות של זה. החייב הוא לא מי שמכר לו את הרכב אלא כנראה בעלים קודמים. מישהו יכול להסביר לי מה המשמעות של משכון ללא שיעבוד והאם יש מה לחשוש או משהו שאפשר לעשות?