Jump to content

אשאש

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אשאש

  1. גם אצלי המסך נסדק חוצפה מצד מובילאי לדרוש תשלום גם אם האחריות עברה ברור שזו בעיה בכל הצגים שלהם גם אצל אישתי ברכב אותה בעיה
×
×
  • תוכן חדש...