שלום לכולם,
קניתי יונדאי I25 מודל 2014, ראיתי שיש אופציה לפתוח את התא מטען דרךך השלט.
בליחצה בודדת הרכב לא מגיב, בלחיצה ארוכה הרכב מהבהב 3 פעים ועדין התא מטען לא נפתח.
מישהו יודע אם בכלל יש אופציה כזאת או שיש משהו לא תקין?
תודה
שלום,
אני מתכנן לקנות רכב מסוג יונדאי I25 1.6 או I35 הדגם המופאר מודל 2014-2015.
השאלה שלי, כמה ההבדל יש בהחזקה שלהםמבחינה כספית ? בנושא ביטוח,צריכת דלק, כניסה למוסך וכו'
תודה רבה