שאלה באמת תאורטית לא מחפש לעשות שופוני בשכונה כרגע.
תגובות כמו "זה יפריע לשכנים" או "השכנים לא יסבלו אותך" יתקבלו בברכה כמובן.
שימו לב לסרטון כאן (תפעילו ב00:42)
ובסרטון כאן (תפעילו ב2:17)
בשביל להגיע לרעש כזה מהאוטו, מה האנשים האלה שמו?
האם רק catback? אולי משהו אחר?
אשמח לתשובות ממוקדות יודע מושגים בסיסים כמו דוד (Muffler) רזונטור וכדומה ולכן תדונו בחופשיות