Jump to content

DREAM_BOY

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של DREAM_BOY

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שאלה באמת תאורטית לא מחפש לעשות שופוני בשכונה כרגע. תגובות כמו "זה יפריע לשכנים" או "השכנים לא יסבלו אותך" יתקבלו בברכה כמובן. שימו לב לסרטון כאן (תפעילו ב00:42) ובסרטון כאן (תפעילו ב2:17) בשביל להגיע לרעש כזה מהאוטו, מה האנשים האלה שמו? האם רק catback? אולי משהו אחר? אשמח לתשובות ממוקדות יודע מושגים בסיסים כמו דוד (Muffler) רזונטור וכדומה ולכן תדונו בחופשיות
×
×
  • תוכן חדש...