שלום חברים!
החלפתי קלאץ (לאחר 100 אלף קילומטר) בגלל שבמהלך נסיעה הוא הפסיק להעביר לי הילוכים , גררתי אותו למוסך הקרוב
כשאספתי את הרכב מהמוסך הקלאץ היה רך ונוח לאחר חודש מההחלפה הוא חזר להיות קשה.
האם זה אמור להיות ככה? לצערי החלפתי במוסך שאני לא מכיר בוודאות ואני חושש שבכלל לא הוחלף לי הקלאץ.