Jump to content

היודעת לשאול

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי היודעת לשאול

  1. בוקר טוב יש לי קליאו חדשה ומהממת אבל במנהרות של רחיצה מופעל בלם היד מעצמו ותוקע את המנהרה. כבר עשיתי נזק ל 2 מנהרות( זה קורע להם את השרשרת) ולא בא לי על רחיצה ידנית. מישהו יודע איך מפסיקים את הפעולה של בלם היד האלקטרוני? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...