מעוניין לרכוש מאזדה 2 דמיו קומפורט 2018, מליסינג חברה, נהג יחיד.
הרכב שמור ובמצב טוב אבל עשה כבר 130,000.
מחירון- 63,000, מחיר בפועל- 57,000.
האם קילומטראז כזה מהווה בעיה אחרי שלוש וקצת שנים על הכביש? האם רכב כזה בנוי לסה ויחזיק מעמד עוד כמה שנים טובות (אני נוסע בממוצע כ-10,000 בשנה)?
תודה