מבחינת בעיית הזמינות זה נלקח בחשבון, למשל טוסון שלא נמצאת במלאי כרגע, אבל תהיה בעוד חצי שנה. באופן כללי, הטווח שלנו לקבלת הרכב הוא בשנה הקרובה, אז חוץ מהבאסה של לחכות, אין לנו בעיה מהותית עם זה. בעצם, בגלל בעיית המלאי החלטנו שמעכשיו כבר נחפש לקנות, כדי שנוכל לבחור את מה שמתאים לנו בלי השיקול של האם יש מלאי כרגע או אין.
אכן ראיתי שיש הרבה רכבים בטווח הזה ובקטגוריה הזו, אז ניסיתי לסנן בעזרת ביקורות ומפרטים. חיפשתי את השילוב של הדברים שחשובים לי ברכב של בטיחות, נפח תא מטען ואמינות (למשל נמנעתי מרכבים עם DSG7 כיוון שב2 רכבים שהיו לנו עם הגיר הזה, בשניהם היו איתו בעיות).