שלום לכולם ולמי שמבין .. קניתי רכב לפני חודשיים בערך רכב מסוג שברולט קרוז שנת 2010 מנוע 1800 היה נוסע מצויין בלי בעיות .. לפני כמה ימים נסעתי אותו לעבודה באמצע הדרך המזגן פעם קירר ופעם לא .. ואחרי זמן מה התחיל להאט ולרעוד הופיע לי נורית אזהרה של המנוע ונכבה .. פשוט השארתי אותו שם ונסעתי עם חבר שאסף אותי לעבודה .. ובסיום של העבודה חזרתי לרכב שלי עם אותו חבר לנסות להניע תרכב .. ניסינו עם כבלים אך לא הצלחנו .. מישו יכול לנחש או לתת לי תשובה מדוע או מה הסיבה .??