שלום לכולם,
יודעת שלא מדובר בנזק מסיבי אבל זה כן מפריע לי. מדובר בשפשוף קל וירידת צבע קלה גם כן, עקב חניה.
רציתי לשאול, להערכתכם, שווה להכניס את הרכב למוסך פחחות בשל נזק כזה? וכמה לדעתכם זה יכול לעלות?
מצרפת תמונה.
מתנצלת אם פרסמתי את הפוסט במקום לא מתאים