Jump to content

נייט האפמן

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי נייט האפמן

  1. רציתי להבין מדוע במאזדה cx5 חדשה אין אפשרות מגע באנדרויד אוטו אלא רק שיטוט וגישה דרך הג'ויסטיק של המאזדה. האם יש דרך לעדכן את האופציה הזאת שכן יהיה ניתן לגעת במסך ולבצע לחיצות, זה בעיקר מציק בוייז בניווט שרוצים להזיז את המפה. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...