שלום.
קניתי לאחרונה רכב משומש, עם מערכת שמע ברמה נמוכה למדי.
אני לא מנסה להגיע למערכת מושלמת עם סאונד מדהים, אבל אני רוצה להיות מסוגל להינות מהמוזיקה
שאני שומע. לכן חשבתי לקנות איזשהו סאב פשוט (מאד), וזוג טוויטרים, ולהישאר עם הרמקולים הרגילים שלי.
א. רציתי לדעת עם כזה דבר יכול להועיל לי, או שבמידה ואני לא מחליף את הרמקולים הרגילים, אני סתם מבזבז את זמני ואת כספי על ציוד נוסף.
ב. הסתכלתי קצת באינטרנט על מחיריהם של רמקולים וראיתי שמחיריהם של רוב הטוויטרים נעים סביבות ה-30 ש"ח לזוג. רציתי לדעת עם טוויטרים כאלה שווים משהו, או שלהוציא עליהם כסף יהיה בזבוז.
אם יש לכם עוד המלצות איך אני יכול לשפר את מצב ציוד האודיו שברכב שלי, בלי להוציא על זה הרבה, אני אשמח.
תודה רבה,
טל אורבך