1. ברשותי אודי a4 משופרת קלות חיצונית באוונגרד ובמנוע ע"י abt בגרמניה
מבחינה מכאנית הרכב דומה לסטנדרט המוכר ל1.8 t .
2. ברצוני לדעת האם משהו יודע דרך מי ניתן להזמין בולמים, בלמים מחורצים מחוררים ושאר חלקים
שאני צריך?? אני אודה למי שיוכל לעזור. בארץ המחירים יחסית יקרים.
3. בנוסף רציתי לשמוע ממביני עניין אילו שיפורים כדאי לשים ברכב ע"מ להגדיל הספקים??
יש לציין שגיר הרכב הינו טיפטרוניק ועל כן לא ניתן להשתגע חופשי בשיפורים.