יש ברשותי פיאט דובלו 2008 ויש נזילת שמן הגה הייתי רוצה לדעת מה באמת הבעיה או שזה רק הגומיה
לא הרגשתי כלום מוזר נפלה לי המצית מתחת לרכב וראיתי פתאום נקודות נוזל נגעתי והבנתי שזה שמן נכנסתי מתחת לרכב והסרטון כבר יסביר הכול (הקרטון בשביל לראות שזה לא מגיע מעל הגומיה )
תודה מראש לכולם וסליחה על הפוסט/עץ הכפול
VID_20210920_182019.mp4