Jump to content

TheCohen

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של TheCohen

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. סגור, תודה רבה!!
  2. אתה מתכוון שישאר לי 6050? אם הבנתי נכון בסוף עשית חישוב של 7350-1300?
  3. היי. אצלי בעבודה מציעים לעובדים לקחת רכב חברה ונתנו טבלה של הרכבים והמחירים. לא ממש הבנתי איך אני מחשב את העלות החודשית שיעלה לי לקחת מהם רכב. יש עמודה של ״עלות חודשית לעובד בשח״ ויש עמודה של ״שיווי שימוש ברכב״. איך אני מחשב כמה ירד לי במשכורת לפי שני הנתונים האלה? מצרף פה את הטבלה של הרכבים. תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...