Jump to content

Roze1121

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Roze1121

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. קניתי אוטו פ'גו 3008 לא מזמן ,במקום נמסר שהרמת האבזור הבטיחותי של האוטו היא 7 אבל עכשיו קיבלתי שהרמת אבזור היא בעצם 6 לאחר שקניתי. האם אני זכאי לפיצויים/אפשרות לתבוע את אותה חברה או שזה לא בעיה של החברה ?
×
×
  • תוכן חדש...