Jump to content

Bones

  • הודעות

    37
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Bones

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, מתלבט בין הרכבים הנ״ל (2022), מי לדעתכם הרכב המנצח ולמה? בן 40, לרוב נהג יחיד...מניח שלכל רכב יש יתרונות וחסרונות. אם יש אופציה אחרת אשמח לשמוע לדעתכם. ערב נעים ומועדים לשמחה
  2. שאלה קצת לא קשורה…גם לגבי הניסאן ורכבי ספורט באופן כללי. אני רואה רכבים שעברו מספר גדול של ידיים גם ביחס לשנתון של הרכב. על פניו רכבים מצוינים..הכיצד?
  3. על פניו נראה חלום, תוכל להגיד כמה מילים על הרכב?
  4. תודה רבה, אתה חושב שהרכב נכנס בתקציב?
  5. בן 40…ניסיון סטנדרטי לחלוטין. הסגנון שלי? 911…לא הייתי אומר לא גם ל GTR
  6. ההמתנה לברז חדש(ה) במחיר שפוי מתחילה למצות את עצמה. תוהה לגבי אופציה אחרת.. בגדול (ממש בגדול) כמו שאני מבין יש מכנה משותף לרכבים מאותו אזור. מכוניות שרירים אמריקאיות (צ׳לנג׳ר, קאמרו, מוסטאנג), יפניות (מיאטה, ברז, הנעה קדמית מוגדשות כמו הונדה), גרמניות (M235, S3...) ואיטלקיה חמה אחת ושמה ג׳וליה. 1. רכב חדש מול יד שניה (200K מול 150K +- בהתאמה). לא חייב ריח של ניילונים אבל לא גריאטריה. 2. מחפש משהו לטווח ארוך אז שיהיה אמין (כנראה קריטריון טריוויאלי, אף אחד לא מחפש רכב לא אמין). 3. רכב ספורטיבי- עדיפות להנעה אחורית ורכב ספורט ייעודי, פחות רכב משופצר כמו ההוט האץ׳ למיניהן (למרות שאם יש רכב מפיל, גולף GTI לדוגמה אז אפשר לשקול). 4. לא מחייב מפנק אבל כן הנדסת אנוש טובה. זה בגדול, אני לא הולך למסלול, אין לי תשובה טובה לשאלה למה רכב ספורט (מניח שלא כל הג׳יפים רואים דיונות ושעוני הצלילה מגרדים אלמוגים). קצת חפירה, אשמח ללמוד מניסיונכם. שבת שלום וחג שמח
  7. אז עד ש (או אם בכלל) ה BRZ החדשה תגיע לארץ, יש הרבה זמן להסתובב בלה לה לנד. לגבי הרעיון הבא, אני מבין שהוא לא להיט, מקווה לקבל עצות חכמות למה לרדת ממנו. מבחינתי 911 הוא הרכב האידיאלי, או בגרסת המיני, הפורשה קאימן. עכשיו, מסתובבות ככה חופשי בכל מיני אתרים רכבים כאלה בגילאים שאפשר להוציא רישיון ומחיר שגורם לשאול למה לא... מניח שהיו כאלה ששאלו את עצמם אותה השאלה והיו כאלה שגם הלכו עד הסוף.. אז למה לא באמת? חומצזה, אני מבין שזכותו של כל אחד לבקש כמה שבא לו על מה שהוא מוכר ובהנחה שפורשה 911 לא תמכר בחיים ב 80K ולא משנה מה כתוב במחירון יד 2, אבל האם יש בכל זאת שיטה להעריך מה מחיר הגיוני לרכב שכזה? שבת שלום
  8. מסכים איתך, יש משהו בסקירה הספציפית הזו...שילוב של ג׳ו רוגן ואדם סנדלר...יכול להיות שפה אני כבר מגזים. נהניתי ממנה מאוד, גם ביחס לסקירות אחרות מעבר לים..
  9. לא בטוח אם מישהו כבר נתקל בדבר הזה אבל פשוט מעורר התפעלות...
  10. Bones

    רכב ספורטיבי יד 2

    לא מחפש מהירויות וכן חושב שהכביש שזה לא המקום לחפש הרפתקאות. כן מחפש משהו שיעשה אתה העבודה בצורה מהנה יותר. כרגע ההתלבטות היא בין ה brz (נק זכות: אמינות, ניראות) והג׳וליה (פרקטיות, פחות/לא ספרטנית). יכול להיות שה brz החדשה אם תגיע תהיה השובר שיוויון.
  11. Bones

    רכב ספורטיבי יד 2

    השובבות הזו שבאה לידי ביטוי גם במהירויות שפויות רלוונטית גם לג׳וליה? הקדילק באמת נותנת מענה מאוזן של ספורט, איכות, פרקטיות…אני חושב שה BRZ ייחודית (יחד עם המיאטה שקצת יותר יקרה ופחות פרקטית מבחינתי) בזה שבאזור ה 200 אתה מקבל רכב ספורט פר אקסלנס.
  12. Bones

    רכב ספורטיבי יד 2

    האמת לא נשמע נורא (אפילו די כיף) אבל מניח שאם יגיע זה יהיה בהמשך…
  13. Bones

    רכב ספורטיבי יד 2

    לא רואה את עצמי לוקח את הרכב בעתיד הקרוב למסלול בלי שיעיפו אותי מהבית
  14. Bones

    רכב ספורטיבי יד 2

    ישבתי ברכב…אבל מה אני אגיד לך…חוויה ; ) מתחבר מאוד למה שכתבת, השאלה אם בסיבובים השובבות הזו של מיאטה וברז לא מתורגמת לטיסה לנתיב הנגדי? אני בספק אם אני אגיע למסלול בזמן הקרוב בלי שאני אצטרך גם לישון ברכב (ולפי מה שראיתי המושבים האחוריים פיצים)
  15. Bones

    רכב ספורטיבי יד 2

    לא יודע אם יש קשר, לכן שאלתי…השאלה יותר כיוונה לרכב חדש ב(נגיד) אזור ה 200 או רכב יד2 בדרגה אחת או שתיים מעל עם אפשרות לחסוך כמה שקלים.
×
×
  • תוכן חדש...