שלום לכולם, לפני בערך חודשיים אחרי נסיעה מהמרכז לירושלים הרגשתי שהרכב פחות סוחב, לא משהוא רציני אבל כאילו הוא לא במיטבו, פתחתי מיכסה מנוע והמיכל מים היה בערך על חצי, הוספתי יותר מליטר נוזל קירור, ואז במשך שבועיים בערך עקבתי ולא ירד כלום, ואז פתאום כאילו בבת אחת ירד איזה שתי כוסות, ושוב תקופה שהכל בסדר, ושוב פתאום חסר כמות משמעותית,
נראה כאילו יש איזה תקלה שקורת לפעמים שגורמת לאיבוד נוזל, בדרך כלל אחרי נסיעה שמרגיש שהרכב פחות סוחב ויותר מתאמץ אני רואה שירד קצת המפלס,
יש לי חשד שזה קשור גם לתופעה נוספת, כי בדרך כלל זה מופיע במקביל, לפעמים כשאני מדליק חימום יוצא בהתחלה ריח לא נעים שמזכיר ריח של פלסטיק שרוף, אפילו שהחלפתי פילטר למזגן ממש לאחרונה,
אשמח אם מישהוא עם ניסיון יכתוב לי מה דעתו בענין. תודה.