שלום לכולם,
חיפשתי עכשיו וקראתי הרבה בפורום אבל לא מצאתי משהו שממש עונה לשאלה שלי (בקשר לשנים שאני מחפש), אז ככה:
עד כמה שהבנתי, רכב מהשנים האלה הוא זול לאחזקה ואמין.
השיקולים שלי הם בדיוק אלו, לא מעניינים אותי דברים כמו איכות גימור, נוחות נסיעה, בטיחות. אותי מעניין אך ורק שאני אוכל לסמוך על הרכב שיביא אותי מנק' א' לנק' ב', ובכמה שפחות כסף (יש עוד שיקולים של מבנה הרכב אבל כבר הפעלתי אותם בעת בחירת הדגם).
לכן, השאלה שלי היא - האם למישהו יש ידע כלשהו לגבי ממה להזהר? תקלות נפוצות? האם הגיר האוטומט בעייתי? האם הוא מעלה בהרבה את צריכת הדלק?
או כל דבר אחר שלא חשבתי לשאול?
תודה
(אגב שמתי גם הודעה בפורום הטכני, מצטער על ה- double postage אבל שם זו שאלה ספציפית על הגיר האוטומט, זה ספציפית משהו שאני מעוניין לברר)