Jump to content

הלבור

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של הלבור

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום לכולם, חיפשתי עכשיו וקראתי הרבה בפורום אבל לא מצאתי משהו שממש עונה לשאלה שלי (בקשר לשנים שאני מחפש), אז ככה: עד כמה שהבנתי, רכב מהשנים האלה הוא זול לאחזקה ואמין. השיקולים שלי הם בדיוק אלו, לא מעניינים אותי דברים כמו איכות גימור, נוחות נסיעה, בטיחות. אותי מעניין אך ורק שאני אוכל לסמוך על הרכב שיביא אותי מנק' א' לנק' ב', ובכמה שפחות כסף (יש עוד שיקולים של מבנה הרכב אבל כבר הפעלתי אותם בעת בחירת הדגם). לכן, השאלה שלי היא - האם למישהו יש ידע כלשהו לגבי ממה להזהר? תקלות נפוצות? האם הגיר האוטומט בעייתי? האם הוא מעלה בהרבה את צריכת הדלק? או כל דבר אחר שלא חשבתי לשאול? תודה (אגב שמתי גם הודעה בפורום הטכני, מצטער על ה- double postage אבל שם זו שאלה ספציפית על הגיר האוטומט, זה ספציפית משהו שאני מעוניין לברר)
  2. שלום, הרצתי חיפוש וקראתי בפורום עכשיו די הרבה, אז באמת שאני מתנצל אם נשאלה השאלה הזאת כבר, מישהו פה יודע להעיד על אמינותו או חוסר אמינותו של הגיר האוטומט בסוויפט מהשנים 2001-2003 ? אני חושב מתישהו בחודשים הקרובים לקנות רכב כזה אבל אני מאוד מפחד מגיר שיגרום לי לדמם כסף שוב ושוב. אני מעדיף אוטומט בגלל הנוחות כמובן אבל אם זה לא אמין אז אין לי בעיה לעבור לידני (נראה לי פחות נפוץ אבל בטח אפשר למצוא). עוד שאלה בקשר לגיר האוטומט, האם הוא גורם לצריכת הדלק לעלות? הבנתי שיש רק 3 הילוכים בגיר האוטומט, זה קצת מרתיע אותי, יש לזה סיבה טובה? (כרגע נוהג על ג'סטי ידנית, 5 הילוכים כמובן)
×
×
  • תוכן חדש...