היי לכולם, התחדשתי בסוזוקי בלנו 2017 ורציתי לשאול מה הלחץ אוויר הנכון בצמיגים. מדובר ברכב משומש ונראה שהצמיגים לא מקוריים. כל הצמיגים אותו גודל (מצורפת תמונה)
צמיגים קדמיים של ריקון ואחוריים של טריאנגל. החיישן לחץ אוויר מצפצף ומראה לחץ נמוך בצמיגים. ניסיתי 32 PSI בארבעת הצמיגים, עדיין מתריע על לחץ נמוך. נסעתי לפנצ'ריה, הכניסו לי 39 PSI בארבע גלגלים, הרכב קפץ קדימה - אחורה בנסיעה. הורדתי בחזרה ל 32 PSI, הרכב התייצב. בדקתי במדבקה שליד דלת הנהג רשום 36PSI קדמיים 32PSI אחוריים אם נוסעים 3 אנשים ו 36 PSI קדמיים ו41 PSI אחוריים אם נוסעים 5 אנשים + מטען. לא ניסיתי למלא לפי המדבקה כי כבר חזרתי לבית. מה הלחץ אוויר הנכון שצריך למלא בגלגלים? האם יש בעיה בחיישן לחץ אוויר? קצת מבולבל.