שלום
אני רוצה לקנות רכב שני למשפחה (כנראה חדש) שאסע בו בעיקר לבד. רציתי סופר מיני היברידית אבל אין במלאי הונדה ג'אז ואין תאריך אספקה משוער לטיוטה יאריס.
אז ירדתי מהיברידי. אני צריכה את האוטו הכי מאוחר באוקטובר.
אני מחפשת סופר מיני נוחה ומפנקת בנסיעה של פקקים 50 קמ ביום. אמינה וחסכונית.
בדקתי את סיאט בגלל המבצע של חבר: סיאט איביזה או סיאט ארונה וכן סקודה פאביה.
מי מומלץ ביניהם?
מה עוד רלוונטי?
תודה רבה