לכולם שלום. יש לי מזדה 5 2010 במצב טכני מצויין. לפני מספר שבועות המנוע התחיל קצת לעשות "צילצולים". אתמול המצבר נגמר. החלפתי מצבר. אחרי החלפת המצבר הטורים יורדים נמוך ולא כל כך יציבים. יעצו לי חברים לעשות ניקוי מצערת. האם כך ? ואיפה כדאי לעשות ? ומה טווח המחירים ?