Jump to content

erezrok

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי erezrok

  1. ספי דבר ראשון תודה רבה אבל איפה אני יכול למצוא בכזה מחיר?
  2. כן אבל הבנתי ש באי ביי זה עולה ממש זול חוץ מזה איך האוטו שלך איזה צבע?
  3. שלום יש לי 306 ממש יפה יש לי רק בעייה אחת הגג שלי לא במצב הכי חדש. ביררתי רוצים על גג חדש בערך 4000 ש"ח הבנתי שאפשר לקנות גג מהאתר ebay nna czuk אבל אני לא מוצא אם מישהו יוכל לעזור לי אני יודה לו מאד... ארז
×
×
  • תוכן חדש...