Jump to content

אבי ארזה

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אבי ארזה

  1. פירקתי את הקודן / אימובילייזר עדיין אותה בעיה
  2. היי יש לי קיה ריו 2011 בימים האחרונים הופיע לי בעיה הרכב התחיל להכבות לי תוך כדי נסיעה ואפילו כשאני עומד במקום אחרי שהרכב נכבה הוא נותן סטרטר אבל לא מניע בדקתי ולא מגיע חשמל למשאבת דלק ביצעתי מעקף המשאבה עובדת עדיין לא מניע כנראה ניתוק הצתה ביטלתי את הקודן ועדיין אותה בעיה אשמח לרעיונות או פתרון תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...