Jump to content

נח זהיר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי נח זהיר

  1. נהגתי ברכב שכור על שם אחי, אני לא מבוטח על הרכב כלל, נדחפתי באיטיות יחסית ובאיתות, מנתיב ישר לנתיב הפונה שמאלה והרכב שהיה בנתיב השמאלי נתקע בי ועשה מכה בדלת השמאלית האחורית, לרכבו נגרמו שריטות ולכל אורך הצד הימני, לא ברור כ"כ איך זה קרה בשעה שאצלי נעשה מכה במקום אחד בלבד, ורוצה 4000 על תיקון או שיפעיל את הביטוח, מה כדאי לי לעשות, האם לשלם או שיפעיל ביטוח ולסמוך על כך שהביטוח לא ידע שאני זה שנהג ברכב? אשמח לעזרתכם תודה
×
×
  • תוכן חדש...