היי !!
יש לי סקודה אוקטביה דגם STYLE שנת 2015 חודש דצמבר
קניתי לפני שנתיים וחצי מחברת לובנסקי כאשר סיים 3 שנים ליסינג
השאלה שלי : יש לי 94000 ק"מ והסבירו לי במוסך המורשה שכדאי לעשות טיימינג ב 120000 ק"מ או 5 שנים (הראשון מביניהם)
האם אני חייב לעשות דחוף את הטיימינג כי עברו כבר 5 שנים ?
ומה קורה אם אמשיך לנסוע ככה הבנתי שמקסימום השרשרת נקרעת האם יכול להיות נזק כתוצאה מזה
מה בדיוק התפקיד של הטיימינג ?
תודה