פיאט פונטו 2006 טיפטרוניק
היי לכולם ,היום פתאום התחילה עוד בעיה כאשר האיתותים אינם עובדים ובכל פעם שאני מפעיל אותם אני רואה רק על הצג שהם עובדים אבל מאוד מהר וחיצונית מחוץ לאוטו לא עובדים .
כלומר אין איתות !
דבר שני מנורה של הגיר מהבהבהת ודולקת ומפתח הרכב תקוע בסוויץ׳ ולא משתחרר רק לאחר שפירקתי את הפלסטיק שיושב מתחת להגה והזזתי מן קליפס אדום כזה הצלחתי להוציא ,אבל בכל הנעה המפתח נתקע מחדש בסוויץ בעת כיבוי המנוע .
בנוסף לנורה של הגיר שמהבהבת ברגע שאני מכניס הילוך יש דביקה חזקה והאוטו רועד .
כל מי ששאלתי אותו אמר שיש קצר ושמשהו מקצר לי וזה גורם לכל הבעיות השאלה מה בדיוק כי אני ועוד חבר שמבין פירקנו את הפנסים האחוריים + כל הפיוזים ועשינו ניקוי יסודי עם ספרי מגעים אך הבעיה לא נפתרה .
אולי מישהו מכיר ויכול לעזור .
תודה רבה לכולם .