יש לי פיקנטו 1000 סמ"ק 2015 ובזמן לחיצה על הקלטש נשמע רעש קל. הרעש נשמע רק במצב ביניים, ז"א אם לא לוחצים על הקלטש או שלחוץ עד הסוף אין רעש אלא רק במהלך הלחיצה עצמה, וכשהקלאץ לחוץ עד הסוף הרעש מפסיק. הרעש נשמע גם בניוטראל כשהמנוע פועל. אין רעש כשהמנוע כבוי.
חוץ מזה הקלאץ מתפקד מעולה.
מה יכולה להיות הבעיה? תודה