Jump to content

davidkal

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של davidkal

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. דוח סליקה עשיתי. זה גיר זהה ל מיצובישי אאוטלנדר מאותן שנים?
  2. מדובר על 2010 עם 160k ק"מ. נחליף שמן.. אי אפשר לשפץ? כמה זה יקר? רוצה לסגור אבל פוחד. לפני 40k עשה בדיקה במכון ויצא תקין
  3. תודה. אז הוא גיר אמין?
  4. האם בדור הראשון בין בשנים 2007 עד 2013 היו בעיות בגיר הרציף כמו בניסאן מיקרה והג׳וק? תודה
  5. כן כמו בסרטון רק שאצלי הצליל ממש חלש ואצלי רק כשהמהלך של הפדל קדימה וכשאני במהלך של שיחרור הקלטש אין רעש
  6. 115k קלטש מקורי
  7. כמה שציפיתי שיתיחסו אליי כאן בפורום..
  8. יש לי פיקנטו 1000 סמ"ק 2015 ובזמן לחיצה על הקלטש נשמע רעש קל. הרעש נשמע רק במצב ביניים, ז"א אם לא לוחצים על הקלטש או שלחוץ עד הסוף אין רעש אלא רק במהלך הלחיצה עצמה, וכשהקלאץ לחוץ עד הסוף הרעש מפסיק. הרעש נשמע גם בניוטראל כשהמנוע פועל. אין רעש כשהמנוע כבוי. חוץ מזה הקלאץ מתפקד מעולה. מה יכולה להיות הבעיה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...