אני הולך לקנות מערכת ואני צריך את הדעה שלכם אם היא טובה...
ככה:
רדיו דיסק פיוניר deh4700
http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=40669
קומפוננט של מורל (דוטק)
http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=150456
vibe431 מגבר של לאנזר
http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=126350
וסאב - cerwin vega hed12
http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=12375
אני מקווה שבאמת תסתכלו ותגיבו ואם יש לכם רעיונות לשפר אז בבקשה תעזרו...
תודה רבה!