Jump to content

שמוליק 1

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שמוליק 1

  1. תודה רבה, זה מה שאעשה
  2. ראשית תודה רבה שנית , משהו מוזר היום הורדתי את הטסה שמכסה את הגלגל ומוטבע על הגלגל -111- ובאתר מופיע : 5x108 (5x4.25) ובמוסך המרכזי לא עונים החיים דבש ...
  3. ברשותי מונדיאו 2011 עם גאנטים ברזל , רוצה להחליף אותם לגאנטים מגנזיום , אשמח לדעת מהו מרווח הברגים של המונדיאו
×
×
  • תוכן חדש...