היי, אני גם שוקל לקנות אותו פיגו 3008 שנת 2018 דיזל, מצאתי שיש בעיה עם מערכת אוריאה של רכב, מחליפים מיכל אוריאה ולא תמיד עוז - עלות תיקון/נחלפה בארץ 6-7K, עלות מיכל אוריאה בחוך כ600EURO, תקלה חוזרת - יש מלא מידע בפורומים על אותה תקלה עם מנוע דיזל
מצד אחד רכב מפנק ומעל כולם מדחינתאיכות חומרים ועיצוב, אבל יש סיכוי לפול על תקלה עם מערכת אוריאה