Jump to content

נעםרבקהאביבי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי נעםרבקהאביבי

  1. מחפשת לקנות במידי סוזוקי איגניס של השנים 2004 עד 2006 עדיף רכב שהגיע עד 200 קמ בערך. עם טסט תודה
  2. האלטו עדיפה על פני האיגניס? (בהנחה שהם יהיו בפחות או יותר מאותם שנים) כי בעיקרון את שתיהם אפשר למצוא באתרי היד שניה.. אני לא נוהגת על ידני.. אז חייבת אוטומט. ובעיתי למתוח את התקציב.. ועוד שאלה? כל הרכבים אחרי עד 2002 צריכים פעמיים בשנה טסט?
  3. הי אני סטודנטית אז מתחילה את החיפוש בתקציב נמוך.. אני רוצה להוציא בין 5000-7000 גג. בגדול אני צריכה רכב קטן, לא צריך משהו מטורף רק שיסחוב טוב ושיסע חלק בלי תקלות באמצע הדרך.. (ובכללי בלי תקלות יקרות) אני לא מבינה בכלל בכלל ברכבים ככה שצריכה כיוון ושמות של רכבים שמומלצים.. בדקתי לגבי סוזוקי איגניס שנים 2001-1006 (מחירים סבירים בשבילי) רציתי לשמוע מה הדעה לגביו. והמלצות על רכבים בסגנון.. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...