Jump to content

rotem300100

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של rotem300100

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום, אני דווקא מחבב את הנסיעה עם הגיר הרובוטי אבל יש לי 2 שאלות: א. האם הגיר הזה אמין יותר מהפלנטרי? ב. האם עלות תחזוקתו\תיקונו זולה יותר או להיפך?
×
×
  • תוכן חדש...