היי כולם,
במהלך נסיעה לקראת הסוף שלה, נכנס לגלגל של הרכב מסמר וראיתי שירד אוויר משמעותית שסיימתי אותה.
לקחתי את הרכב לפנצ'רייה שהייתה מממש קרובה לאיפה שעצרתי, הוא מצא את המסמר אבל כשמילא את האוויר חזרה כל פעם יצא האוויר.
בדק את הגאנט ואמר שיש קרע שזה בגלל שההוא קיבל מכה בנסיעה.
לא יודע אם זה נכון או הגיוני, מצרף תמונה של החלק *הפנימי* של הג'אנט.
האם ניתן לתיקון? איך דבר כזה קורה בכלל?
תודה מראש!