Jump to content

דרורעםהשברולט

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי דרורעםהשברולט

  1. תודה חברים האוטו הבא מתאים לצרכים שלי? הוא ב 50 אלף נראה לי אמין מה אתם אומרים? אשמח לחוות דעתכם אין לי הרבה מושגים והוא אמר שהוא מטפל בו טוב יד ראשונה מרופא
  2. שלום חברים כיף ללמוד מהידע הגדול שלכם. אני צריך משפחתית לשלושה בוסטרים מאחור (כרגע מצליח להסתדר עם שברולט קרוז סטיישן רק שהמנוע הלך..) אני רוצה יפני או משהו אמין אחר לא יותר מגיל 10 (2014). אישתי רוצה גבוהה סטייל יונדאי טוסון / ספורטאג׳ יש לי דלק מהעבודה נסיעות עירוני ופעם בשבוע גם בין עירוני. אני בא מסטיישן אז אנחנו רוצים משהו מרווח בסגנון. הכי חשוב אמין מרווח בטיחותי נוח ומחיר מתחת ל 60 אלף שקלים תודה אחים יקרים ביחד כאומה אחת אנחנו מנצחים
×
×
  • תוכן חדש...