שלום חברים
כיף ללמוד מהידע הגדול שלכם.
אני צריך משפחתית לשלושה בוסטרים מאחור (כרגע מצליח להסתדר עם שברולט קרוז סטיישן רק שהמנוע הלך..)
אני רוצה יפני או משהו אמין אחר
לא יותר מגיל 10 (2014).
אישתי רוצה גבוהה סטייל יונדאי טוסון / ספורטאג׳
יש לי דלק מהעבודה נסיעות עירוני ופעם בשבוע גם בין עירוני.
אני בא מסטיישן אז אנחנו רוצים משהו מרווח בסגנון. הכי חשוב אמין מרווח בטיחותי נוח ומחיר מתחת ל 60 אלף שקלים
תודה אחים יקרים
ביחד כאומה אחת אנחנו מנצחים