שלום רב
יש לי 2 שאלות :
1 האם יש פקודה כתובה שאומרת שאסור לגרור/לחלץ רכב עם רצועה ?
2 האם שוטר בתפקיד יכול להנחות אותי לגרור / לחלץ רכב מהכביש שלא ע"פ פקודות התעבורה ( למיטב הבנתי גרירה מותרת עם מוט גרירה וחילוץ יעשה ע"י מי הוסמך בקורס גרירה וחילוץ )?
ההנחיה לפנות רכב ולא להצלת חיים כמובן ?